Bulut tabanlı arka ofis ile işletmenizi her yerden yönetebilirsiniz

Tüm şubelerinizi merkezi bir arka ofis sistemi üzerinden kolaylıkla yönetebilirsiniz. Satış ve raporları inceleyebilir, ürün ve kampanyaları düzenleyebilirsiniz.
  • Web veya mobil uygulama üzerinden ulaşılabilir
  • Menü, personel, POS ayarları, kampanya seçeneklerini değiştirebilirsiniz
  • Yeni ürün ekleyebilir, ürünleri ve fiyatları şube bazında güncelleyebilirsiniz
  • Şube bazlı anlık durum ve raporlar ile tüm operasyona hakim olabilirsiniz
  • Arka ofis erişimi için kullanıcı yetki grupları oluşturabilirsiniz
  • Personel çalışma saatlerini ve hareketlerini takip edebilirsiniz

İşletmenizi her an, her yerden yönetebilirsiniz

İşletmenizi bulut tabanlı arka ofis ile yönetebilir ve durumunu her an her yerden kolaylıkla analiz edebilirsiniz.

RestApp çözümlerinin nasıl çalıştığını görmek ister misiniz?

Hemen Tanıtım İste

İşletmenizin ihtiyacı olan yeni nesil akıllı satış ve servis çözümleri

RestApp, işletmenizi daha hızlı ve daha verimli yönetebilmenizi sağlayarak masraflarınızı azaltan, gelirinizi arttıran yeni nesil çözümler sunar. Detaylı bilgi edinmek için bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım.